fredag 17 april 2009

S.O.S (som i hjälp, inte som i silltallrik)

Kära Fyran. Det är femman. Jag är tillfångatagen av någon eller något eller några. Jag vet inte varför och jag vet inte var jag är. Med hjälp av en skaldjursgaffel jag hittade i min mörka cell lyckades jag hacka hål i en av väggarna. Såhär ser det ut när jag tittar ut, det säger mig ingenting, men kanske kan det vara en ledtråd som hjälper dig?



Det var också genom detta hål jag kastade ut det här blogginlägget. Om du läser det måste det betyda att något hittat det och velat hjälpa till. Dragspelsmusiken från cellen bredvid driver mig till vansinne. Kom till undsättning.

Din 5:a

2 kommentarer:

tilda! sa...

åh nej! vad kan ha hänt?
men det är en ganska tjusig utsikt du har från din cell.

Fleivor sa...

Jag undras på om jag inte har sätt den där konstigheten förut...