fredag 4 juli 2008

Bloggpaus.

Fyratillfem hade egentligen tänkt gå på en välbehövlig semester. Okej, femman har ju faktiskt gjort precis det, men fyran var inte lika övertygad om att det var det bästa för bloggens framtid. Därför har jag, Fyran, bestämt mig för att ta med mig er, Bloggläsare, på min semester! Det ska bli så himla skoj, vi ska: bli bruna bruna, bada i havet, springa i skogen, plocka fina snäckor och göra manetsoppa i hål på stranden. Vi åker imorgon bitti, ta med baddräkt och en varm tröja.


ps kolla vilka små riktiga människor! Det är en ny sort man har upptäckt, som lever på rester från oss vanliga stora personer. Typ som stadsduvor och råttor. Vad skulle ni välja; ligga sked med en stadsduva stor som en människa (alltså en vanlig människa) en hel natt eller äta en levande råtta?

/fyran

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag väljer stadsduvan. råttor är söta och man kan bara inte äta något som piper. det är för ondskefullt. jag undrar vad du, fyran, skulle välja?

Anonym sa...

oj, jag har en bild på den riktiga lilla drottningen! Fast hon höll på att mosas, men kom precis undan...
vart ska jag skicka den (så du får se)?

Anonym sa...

Men du skulle ju ta oss med! Ångrade du dig? Glömde du oss? Hjälp vad händer!!!