torsdag 17 juli 2008

Roliga överraskningar i new york

Vem sprang vi på i korsningen Brodway och Spring street om inte Eivor Fleivor aka Buggen Muggen! Hon stod bakom ett stånd och krängde Pretzl's i hettan, tuggandes på en svalkande glass.

Fyran! Femman! skrek hon förtjust. Det tog inte lång tid förrän vi hamnat på en risig bakgata, där vi fick bevittna Fleivors nyaste tricks, "stillastående flick-flack".

Med andra ord kan man säga att resan hittills har varit väldigt lyckad, och vi ser fram emot den spännande fortsättningen.

/fyran och femman

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt!
Hur gammal är fyran?

Anonym sa...

Jag undrar var fyran klipper sig. Du är så fin i håret.

Anonym sa...

då undrar jag vart femman klipper sig. för han är också fin i håret.

Anonym sa...

Dere er begge fine på håret! Og så gøy at dere tilbyr oversetting til norsk. "Hvem vi kjørte på kryss av Brodway og Spring gaten med mindre Eivor Fleivor aka feilen Muggen!" Hahaha :-)

Anonym sa...

jag tycker ni ska blogga oftare! era inlägg gör mig alltid så glad ^^

Anonym sa...

Ahahahahahahahahaahaaaaaa ! Vad gör ni!? ^^ Jag fick sjokk !! Norsk -> Trodde noe hadde klikket på siden deres! Ahahahahahaha! Sjokk, sjokk, sjokk! Sinnsykt kult :D
Åååååååhahaha! Kommer ikke over dette :D
Mvh. deres egen Buggen fancy Muggen

Anonym sa...

Fyran, ring hem!


Puss från ettan

Anonym sa...

Ja, det glömte jag midt i sjocket; fantastisk kul at se er igen, och även mitt i New York. (Ohmygoodness, my svenska sucks - förlåt.)
Håppas ni får en fin fortsättning på turen!
Mvh. deres egen Buggen fancy Muggen, igen.